[linux] MiniDistro z X serverom

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Prosinec 15 14:47:48 CET 2005

Marian Cavojsky wrote:

> Hmm. A co s tymto?
>
> du -sh /usr/portage/
> 1,1G    /usr/portage/

zmazat :)

portage ma tak cca 500M zvysok su baliky, ktore su v distfiles. Portage
je v tomto pripade zbytocne a jeho nepritomnost sa da ozeliet.

Updatovanie sa da riesit v chroote na velkom kompe (ak je ta ista arch,
bo cross compiling je celkom zabava...). A potom uz len otestovat ci
vsetko frci a vyrobit tar-ko ktore sa len rozbali.

Ak by som chcel robit mini distribuciu tak by som zvolil gentoo uz len
pretoze ma uclibc a podobne uzitocne USE flagy

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)