[linux] MiniDistro z X serverom

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 18:38:24 CET 2005

zdar...
nie som si isty, ci som spravne pochopil, ale mam pocit ze nejde o to
ake distro zvolis, ale skor o to, co tam nainstalujes... pamaetam ako
som s Debianom bezal na podobne velkej particii a mal som tam aj nejake
X aj ftpd a niekolko browserov...
podla mna teda na distre nezalezi, ale na spravnom rozhodnuti co tam
bude a neinstalovat kazdu blbost co najdes (ako napriklad ja (-: a potom
sa nestiham cudovat ze kam zmizlo tych 30 volnych giga...) ale
predpokladam ze snad nie ste take deti ako ja (-: ale to sa uz dostavam
od podstaty veci (-:

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.