[linux] SSlCertifikaty na apache-ssl

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Čtvrtek Prosinec 15 22:07:10 CET 2005

Dobry den,
podarilo sa niekomu ( ak sa to vobec da), rozbehat viacej SSLCertifikatov
na apache2 + modssl apache-ssl podla named Based virtual hosting ?.
  --STRIP--
<VirtualHost *:443>
        ServerAdmin webmaster na domena.sk
        SSLEngine On
        SSLCertificateFile /etc/apache2/ssl/cert1.pem
        ServerName mail.domena.sk
        DocumentRoot /var/www/squirrelmail
</VirtualHost>

<VirtualHost *:443>
        ServerAdmin webmaster na domena.sk
        SSLEngine On
        SSLCertificateFile /etc/apache2/ssl/cert2.pem
        ServerName mysql.domena.sk
        DocumentRoot /usr/share/phpmyadmin
</VirtualHost>
--STRIP--

stale mi to zerie len ten prvy certifikat :(, akurat co sa mi podarilo , ked to bezalo na dalsom porte , potom fungovali oba certifikaty.