[linux] Aky AP na pripojenie domacej siete

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pondělí Prosinec 19 15:00:34 CET 2005

Zdravim,

mozno nechapem spravne zmysel tohto mailinglistu, ale pokial napr. nie
je podmienkou, aby to AP malo OS Linux, tak neviem najst suvislost
prispevku s ucelom mailinglistu. Toto nepisem len kvoli tomuto
jednotlivemu prispevku, ale objavuje sa takych OT viacero, cim sa
linuxove forum meni na forum vseobecneho IT poradenstva (uz len na
Windows sa asi ludia boja na tomto mieste pytat).

ostry

--
Jan Ostrochovsky, technicky spravca IIKS
Areal v Karlovej Vsi Univerzity Komenskeho