[linux] Posta trochu narocnejsie

Úterý Únor 1 10:22:56 CET 2005

On 31.01 18:17, riki wrote:
> o tych mi islo, inak ako cez always_bcc to neviem spravit
> etickejsie always_cc ktore by pridal postar do hlavicky by sa mi pacilo
> viac.

napis autorovi, mozno to dokodi...

Ale uvedom si, ze hlavicky mailu by nemali byt menene hocijakou po..anou
relayou na polceste. Tak ci tak bude najlepsie zamestnancom dat pisomne
vediet ze kazda ich poslana aj prijata posta moze byt kontrolovana
zamestnavatelom, nech je to pravne ciste. Potom to bude ciste aj eticky.
Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...