[linux] OT: linux.sk presmerovany na linuxos.sk?

Úterý Únor 1 23:16:55 CET 2005

 1. februára 2005 o 16:47, Ondrej Jombik píše:

> Vsimol som si, ze stranka http://linux.sk/ je redirect na
> http://linuxos.sk/ Mozno je to uz stara vec a ja som len teraz objavil
> "Ameriku", ale aj tak ma zaujima pozadie celeho tohto "presunutia".

takymto "salamunskym" sposobom sa zrejme spravcovia rozhodli "opravit"
problemy v publikacnom softvery, ktore nedokazali/nechceli opravovat.
kedze nikto z nich ale tento list necita, tak sa asi odpovede nedockas..

> Specialne ma zaujima, ci je to docesne alebo len trvale, dalej ci clanky
> z Linux.SK su niekde premigrovane ci rovnaky osud postihne a nejake
> dalsie domeny na linux.sk.

svojho casu si si mohol vsimnut ""zvysenie"" kvality sluzieb listservera
jeho presunom na novy stroj. ostatne domeny pri tomto prechode sa uz
spravcovia ani neobtazovali sprevadzkovat, napriklad. ldp.linux.sk,
distribucie.linux.sk a ine, dovtedy casto navstevovane casti portalu...

ah, kde su tie casy ked portal zaznamenaval navstevnost 30000 unikatnych
navstevnikov za mesiac..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk