[linux] Ati Radeon 9600 Series & Debian

Jakub Ondrusek yak na gmx.co.uk
Čtvrtek Únor 3 16:53:07 CET 2005

Podarilo sa mi rozbehat Radeon 9200, myslim, ze rozdiel tam velky nie je.
Bolo potrebne este zakompilovat do jadra agpgart a loadnut ho myslim PRED
fglrx. Rozhodne ale viem, ze zalezalo na poradi, v akom tie moduly loadnes,
v jednom mi to vytuhlo, v jednom to islo.
Rovnako bolo (kedze mam Athlon XP) treba patchnut tie moduly z ati stranky.

Cize postup, skompiluj si agpgart, stiahni si drivery z ati.com, dobre si skontroluj
ci /usr/src/linux ukazuje na zdrojaky, z ktorych bolo kompilovane jadro, na ktorom
prave bezis..

ak stale treba patchnut tie ovladace, tak ich patchnes (mozno uz je nova verzia,
ktoru netreba - jednalo sa o vmalloc patch, [vie niekto odpoved?] )

skompilujes si modul fglrx pre jadro.

natiahnes agpgart aj ten modul a potom skonfigurujes X.

Myslim, ze na to bola aj utilita fglrxconfig, dokonca neviem ci nie v balicku s tymi
ovladacmi od ATI.

Ja osobne ale moc 3d aplikacie nepouzivam a tiez mam pocit, ze sice 3d hw akceleracia
bezi, ale na tych driveroch od ati je dost slaba 2d akceleracia, dost sa mi sekali
okna.

tuto by mali byt na to este odpovede:

http://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?t=2515&1amphighlight=radeon

http://www.rage3d.com/content/articles/atilinuxhowto/