[linux] OT: linux.sk presmerovany na linuxos.sk?

Čtvrtek Únor 3 17:28:01 CET 2005

On 01.02 23:16, Tibor Pittich wrote:
> takymto "salamunskym" sposobom sa zrejme spravcovia rozhodli "opravit"
> problemy v publikacnom softvery, ktore nedokazali/nechceli opravovat.
> kedze nikto z nich ale tento list necita, tak sa asi odpovede nedockas..

> svojho casu si si mohol vsimnut ""zvysenie"" kvality sluzieb listservera
> jeho presunom na novy stroj. ostatne domeny pri tomto prechode sa uz
> spravcovia ani neobtazovali sprevadzkovat, napriklad. ldp.linux.sk,
> distribucie.linux.sk a ine, dovtedy casto navstevovane casti portalu...

Preco spravu toho servera nepreberies ty, miesto toho aby si ich stale
kritizoval? Sorry ale imho to trochu prehanas.

> ah, kde su tie casy ked portal zaznamenaval navstevnost 30000 unikatnych
> navstevnikov za mesiac..

Ked ludia nepisu clanky, tazko ich budu ini ludia citat. A bohuzial
je komunita velmi roztriestena na to aby sa uzivilo tolko spravodajskych
serverov, nevraviac o tom ze je niekedy lepsie mat vsetko pokope.

Osobne by som bol radsej keby linux.sk spravodajov zdruzoval a nie im
robil konkurenciu...

Depression is merely anger without enthusiasm.