[linux] Ati Radeon 9600 Series & Debian

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pátek Únor 4 08:31:42 CET 2005

> Mam tiez taku kartu na Suse 9.1 Prof a mne nepomohli ani avladace z
> www.ati.com

Hmm... zaujimave, sice ja som ich pouzival hlavne na slacku - uplne bez
problemov, ale sem tam odskusam aj nejaku inu distribuciu a prave
nahodou, kedze som svojho casu objednal SUSE od Novellu, co davali
zdarma, tak som odskusal z "experimentalnych ;)" dovodov aj 9.1 a
pokial si dobre pamatam, tak to islo dokonca priamo z rpm balika
nainstalovat bez problemov... To iste aj Fedora Core 3. Trocha
problemy na Debiane - to ale kvoli zdrojakom kernelu, nejak mu nesedeli
verzie jadra a zdrojakov... (testing). Na woody som neskusal.

Tu ale musim podotknut, ze som sa snazil pokial to bolo mozne pouzivat
2.4 jadro... a na nom som naozaj nejake velke problemy nemal...

--
Erich Vinclav
mailto:vinclav.erich na ives.vs.sk