[linux] Ati Radeon 9600 Series & Debian

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Únor 4 08:58:15 CET 2005

On Fri, Feb 04, 2005 at 08:42:32AM +0100, mirez wrote:

> no ja som vcera nahodil Mandrake 10.2 s 2.6 jadrom a dneska to skusim
> rozchodit.
> Mal som ten isty problem s verziami zdrojakov a jadra, tiez som mal
> testing - sarge...

Ja som s ATI drivermi velmi nespokojny. Kompilacia mi sice takmer
stale zbehne bez problemov, ale funkcnost je dost slaba.

Pred asi rokom som im reportoval problem s detekciou AGP 3.0,
ktory im trvalo aplikovat asi pol roka (aj ked som im poslal patch
na opravu).

Momentalne mam ale problem, ze ATI driver je pomerne nestabilny.
Skusal som ho na Radeon 9200 aj Radeon 9550 a ked spustim wine
(ako ubycajny user) a v nom akukolvek aplikaciu (staci len okienkovu,
ziadnu specialne graficku 3D alebo podobne), tak mi vypne monitor.
Zapnut ho uz viem len rebootom celeho stroja. Nepomoze
ani prenutie na textove konzoly alebo zabitie X servra.

Na Radeon 9200 som spokojny s DRI ovladacmi. Funguje 2D aj 3D,
akceleracia je pomalsia asi o 5%, niektore specialne hry na nom
ale nefunguju spravne.

Na Radeon 9550 neviem o inom ovladaci ako je ten od ATI, takze ak
chcem 3D akceleraciu, tak som nuteny pouzivat ho.

			SAL