[linux] Ati Radeon 9600 Series & Debian

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pátek Únor 4 09:20:49 CET 2005

K situacii zaseknutia videa:
a,
v poslednom debian news bolo
 * [49]vbetool -- Run real-mode video BIOS code to alter hardware
   state.
 49. http://packages.debian.org/unstable/utils/vbetool
co by mozno vedelo "resetnut" video kartu

Zaujimalo by ma ze ci niekomu komu sa zasekne video karta to ozaj pomoze
Tiez som mal niekedy taketo trable a aj som dosiel k vysvetelniu preco vratenie
do txt ci rest Xkonzoly nieje dobry napad - on len vracia povodny rezim a ten
ked je blbost tak vrati blbost a kill .. na vsetko zabudne ;-).

b, vcelku uspesne fungoval framebuf rezim ..
ked prepnes rezim vo FB (lognutim cez net) a mas konzolu s FB tak obnovenie
islo aj bez rebootu lebo FB si vsetko nastavil sam.
To bol trik ktory som pouzival dakedy a zaujimalo by ma ci ozaj korektne
funguje aj moznost a,

bbo