[linux] OT: linux.sk presmerovany na linuxos.sk?

Pátek Únor 4 12:38:46 CET 2005

 3. februára 2005 o 17:28, Matus UHLAR - fantomas píše:

> Preco spravu toho servera nepreberies ty, miesto toho aby si ich stale
> kritizoval? Sorry ale imho to trochu prehanas.

co konkretne trochu prehanam? to ze hovorim o problemoch a chybach? je
to snad statne tajomstvo, alebo ako? okrem toho su to stale dokola tie
iste veci a stale sa opakujuce.. okrem toho, odpoved na povodnu otazku
stale nikde, tiez som prehanal, ze tu ziadna odpoved nepadne?

preco by som mal prebrat spravu niecoho, co som niekolko rokov spravoval
a potom bez mojho vedomia sa to zrazu za dost divnych okolnosti
prestahovalo inde? tu vobec neide o jesitnost, tu ide o hlboke
sklamanie.

p.s.: ironia osudu bola ta, ze moj predchadzajuci mail sa podarilo do
listu dorucit az po takmer 24 hodinovej nedostupnosti sluzieb vramci
domeny linux.sk..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk