[linux] Streaming

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Únor 4 15:51:57 CET 2005

Ahoj,

> Potrebval by som "zostrojit" nieco takete:
>
> | streaming     | -------> | serverhous    |
> | pc (intranet) |   dsl    | public server |
>
> vie niekto nasmerovat? Stream by mal byt nieco co vie
> zhrat windows media player  (ani mne sa to moc nepaci :( )
>
> Ma niekto skusenosti? Privitam kazdu zaujimavu radu.

toto vedia vsetky streamovacie technologie, ide skor o to, co potrebujes
streamovat a co okrem windows media playera to ma prehrat. Real, ffmpeg,
icecast, darwin streaming server, quicktime, MS streaming, ....

vsetko vie to co potrebujes.

Skusenosti mam dobre s darwin streaming serverom, real streamerom a
ciastocne s quicktime. Samozrejme s icecastom, ale to je len audio. Je
to velmi nekonkretna otazka, takze nekonkretna odpoved.

 J.