[linux] Streaming

Martin Vana gsmvana na pobox.sk
Pátek Únor 4 16:03:36 CET 2005

Ahoj,

>toto vedia vsetky streamovacie technologie, ide skor o to, co >potrebujes
>streamovat a co okrem windows media playera to ma prehrat. Real,
>ffmpeg, icecast, darwin streaming server, quicktime, MS streaming, >....
>
>vsetko vie to co potrebujes.
>
>Skusenosti mam dobre s darwin streaming serverom, real streamerom a
>ciastocne s quicktime. Samozrejme s icecastom, ale to je len audio. >Je
>to velmi nekonkretna otazka, takze nekonkretna odpoved.
>

> J.

nuz poziadavka je aby to vedel prehrat win media player, zvysok je
nepodstatny. Dolezite je to, aby to bolo pokial mozno softverovo zadarmo.
Potrebujem cez "pomalu" dsl linku tlacit data do serverhousu, a odtial
to distribuovat, len live prenos.
Ma to byt vysielanie mestskej televizie... A kedze to budu pozerat
ludia co vedia akorat tak otvorit stranku v browseri, a aby sa ich to
nic ine nepytalo, potrebujem take riesenie.

Vana
Najdi svojich spoluziakov!
http://www.spoluziak.sk