[linux] Streaming

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Únor 4 19:06:49 CET 2005

On Fri, Feb 04, 2005 at 06:50:36PM +0100, Tibor Pittich wrote:

> za predpokladu, ze tych 20 ludi je schovanych za jednym routrom ktory
> siri multicast, tak ano, po dany router sa bude posielat iba jeden
> stream. ak ale bude 20 klientov na roznych sietach, tak multicast
> nepomoze sam o sebe vobec nic...

Mylis sa. Pomoze minimalne na rozhrani streamovacieho servra,
kde pojde aj tak iba jeden stream. Najuzsie hrdlo bude pravdepodobne
prave tam.

Pokial som ho spravne pochopil, chcel streamovat vo svojej sieti
pre vlastnych zakaznikov, takze by nemal byt problem rozbehat multicast na
vlastnej sieti.

		SAL