[linux] Streaming

Marek Podmaka marki na onee.sk
Pátek Únor 4 22:27:41 CET 2005

Hi!

Friday, February 4, 2005, 19:06:49, ondrejj na upjs.sk wrote:

> Pokial som ho spravne pochopil, chcel streamovat vo svojej sieti pre
> vlastnych zakaznikov, takze by nemal byt problem rozbehat multicast
> na vlastnej sieti.

  ja multicast chapem ako "nieco" co zaisti ze (jednoducho povedane)
  jednym "kablom" pojde dany stream vzdy len raz a rozdeli sa len
  vtedy ked sa ma distribuovat do roznych smerov... Plati to tak len
  vramci lokalnej siete alebo aj na internete? Teda ze napriklad ak
  stream od ISP1 pozera 20 ludi u ISP2 a 20 ludi v inej krajine, tak
  data pojdu len raz do SIXu a k ISP2 a az tam sa rozdelia... a plus
  pojdu raz po zahranicnej linke daneho ISP...
  Alebo som uplne mimo? :)

--
 bYE, Marki
... "God has no religion." -- Mahatma Gandhi