[linux] proxy

Lubomir Host rajo na platon.sk
Sobota Únor 5 14:07:09 CET 2005

On Sat, Feb 05, 2005 at 12:44:03PM +0100, Marek Podmaka wrote:
> Hi!

> squid je jednoduchy? ide mi o obcasne pouzitie cez gprs, preto
> potrebujem autentifikaciu, kedze rovnaku IP ma kopec ludi s gprs.
> Takze nepotrebujem aby mi kvoli tomu na serveri bezal moloch menom
> squid :)

Ved squid si pustaj na klientovi, odkial sa pripajas gprskom. Potom
nepotrebujes autentifikaciu. Ved o to ide, aby si mal u seba toho co
najviac nacacheovane, aby sa to nemuselo tahat cez pomalu linku. Aspon
tak som ta pochopil, ze ty si chces pustat proxy "za" pomalou linkou.
Takto by si toho vela neziskal.

Ale kamos pouziva http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/ , takze
skus.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/