[linux] Radeon 9600 a HW accel

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Únor 7 11:37:26 CET 2005

On Mon, 7 Feb 2005 10:58:43 +0100, Jan ONDREJ (SAL) wrote

> A skus este vysvetlit, preco sa neda prepnut ani do textoveho rezimu
> a ani nijak inak prebrat konzolu. :)

Toto sa ti vazne deje? Tak u mna to ziaden problem nikdy nebol... Slackware
10, xorg 6.7, fglrx balik pre XFree 4.3. Prepinal som ako som chcel medzi
textovou konzolou a X-kami, fungovalo to OK... Jediny problem bol s kurzorom
mysi, ked som sa vratil z textoveho rezimu do X, tak miesto kurzoru bol
"strakaty" stvorec... Stacilo ale prejst kurzorom ponad aplikaciu, ktora
menila vyzor kurzora (napr. xterm) a bol znova OK, tak som to ani neriesil,
bral som to ako feature ;)

> A este ma zaujima, preco sa prepne do ineho rezimu ked spustam
> len okienkovu aplikaciu (ta aplikacia fullscreen ani nevie).

neviem na co narazas, to ako spustis napr. xfontsel a sa ti prepne do ineho
rezimu, pripadne do fullscreen? Nejako som to nepochopil...

--
Erich Vinclav