[linux] Radeon 9600 a HW accel

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Únor 7 12:00:16 CET 2005

On Mon, Feb 07, 2005 at 11:37:26AM +0100, Vinclav Erich wrote:
> On Mon, 7 Feb 2005 10:58:43 +0100, Jan ONDREJ (SAL) wrote

> Toto sa ti vazne deje? Tak u mna to ziaden problem nikdy nebol... Slackware
> 10, xorg 6.7, fglrx balik pre XFree 4.3. Prepinal som ako som chcel medzi
> textovou konzolou a X-kami, fungovalo to OK... Jediny problem bol s kurzorom
> mysi, ked som sa vratil z textoveho rezimu do X, tak miesto kurzoru bol
> "strakaty" stvorec... Stacilo ale prejst kurzorom ponad aplikaciu, ktora
> menila vyzor kurzora (napr. xterm) a bol znova OK, tak som to ani neriesil,
> bral som to ako feature ;)

Stava sa mi to len ked spustim nejaku aplikaciu cez wine.
Inak to funguje vpohode.

> neviem na co narazas, to ako spustis napr. xfontsel a sa ti prepne do ineho
> rezimu, pripadne do fullscreen? Nejako som to nepochopil...

Nie, len aplikacie wine. Napr. spustam test pre DSS-ky:
  wine DSSTEST.EXE
A vypne to monitor, potom uz neviem prepnut ani do textoveho rezimu
(resp. prepnut mozno viem, ale monitor ostane vypnuty, takze to nevidim).
Skusal som CTRL+ALT+BACKSPACE na zhodenie X-iek, killnut Xserver, ...
nic nepomahalo, stale to bolo vypnute. Pomohol prikaz "reboot". :-))

	SAL