[linux] Streaming

riki phobie na axfr.org
Pondělí Únor 7 14:31:29 CET 2005

> Mylis sa. Pomoze minimalne na rozhrani streamovacieho servra,
> kde pojde aj tak iba jeden stream. Najuzsie hrdlo bude pravdepodobne
> prave tam.

tam pomoze naozaj minimalne :), obvykle nie je ipv4 multicast routovany
medzi sietami v internete a je filtrovany na perimetroch, pretoze
kvalita a vytazenost liniek je rozna a pri multicaste o ktorom hovoris
neexistuju mechanizmy na zabezpecenie QOS.

> Pokial som ho spravne pochopil, chcel streamovat vo svojej sieti
> pre vlastnych zakaznikov, takze by nemal byt problem rozbehat multicast na
> vlastnej sieti.

pokial si dobre cital mail tak si musel vidiet ze chce uploadovat cez
256kbit adsl linku na server na rychlej linke a to nie je bezne pre
vlastne siete :)