[linux] Debian balicky, apt-get

riki phobie na axfr.org
Pondělí Únor 7 14:44:46 CET 2005

> Kym backports.org ma za ciel vyrabat balicky nasaditelne na produkcne
> servery (mozeme debatovat o tom ci su v tom uspesni), unstable taky ciel
> ani nema a nikto sa ani nesnazi o to aby unstable bol bezpecny a stabilny.

nesuhlasim, ciel je, vyvojari novych verzii softwaru sa neustale
opravovanim chyb snazia o to aby ich aplikacie boli bezpecne a stabilne.

paradoxne verim skor stabilite unstablu ako stabilite backportov lebo
drviva vacsina aplikacii je vyvijana v daleko inom prostredi ako je
stredoveky woody.

> A k tej systematickosti -- nikto netestuje, ci sa konkretne balicky z
> unstable daju bezpecne a spolahlivo nainstalovat na woodyho,
> kym pri backports.org je aspon ista snaha o otestovanie. Nakoniec
> backports.org len berie balicky z unstable a meni len to, co je potrebne
>  na spravne fungovanie na woodym.

skus si na woodyho skompilovat nejaku novu aplikaciu vo woodym sam a
zistis co vsetko menia na "spravne fungovanie".