[linux] Debian balicky, apt-get

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Únor 7 16:50:05 CET 2005

On Mon, Feb 07, 2005 at 02:44:46PM +0100, riki wrote:

> nesuhlasim, ciel je, vyvojari novych verzii softwaru sa neustale
> opravovanim chyb snazia o to aby ich aplikacie boli bezpecne a stabilne.
>
> paradoxne verim skor stabilite unstablu ako stabilite backportov lebo
> drviva vacsina aplikacii je vyvijana v daleko inom prostredi ako je
> stredoveky woody.

Zastavam rovnaky nazor. backports som sice neskusal, ale debian unstable
aktivne pouzivam. Fungujem na nom vyse roka a pol na mojom desktope
v praci bez ziadnych vacsich problemov. Iste uznate, ze vacsie vypadky
si nemozem dovolit, pretoze treba pracovat. ;-)

Debian unstable tiez pouzivam na noteboku, domacom serveri a dalsich
2 domacich desktopoch. Som s nim vcelku spokojny.

Ziadne vacsie problemy s upgradom debian unstable som za tu dobu
nezaznamenal. Aktivne pouzivam:

sshd
apache
mysql
squid
postfix
bind
courier
samba
nfs
nis
openvpn
php
perl
icewm
kde
xmms
centericq
gaim
gqview
imagemagick
zsh
firefox
xpdf
gv
latex
...povedzte este nieco...

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/