[linux] ericsson, usbserial konvertor a linux

pecko pecko na pecko.sk
Úterý Únor 8 21:09:17 CET 2005

zdravim!

viete mi niekto poradit, ako nastavit /dev/ttyUSBx, aby som sa vedel
'dohodnut' s ericssonom t65? mam usb kabel s cipom pl2303. zavedeny
modul usbserial, kabel uspesne deteknuty, device priradeny.

moze to fungovat aj takto? (to len, aby som zistil, ci to kvaka)
na zapis: cat > /dev/ttyUSBx
na nasledne citanie (v dalsom tty): cat < /dev/ttyUSBx

podla mna moze. v pohode som takto cital data z mysi (ps2 aj com). len
si myslim, ze by som mal najprv spravne nakonfigurovat port. a to je
moj kamen urazu. ako??? (viem, ze pomocou stty, ale ake parametre?)

diki za radu
--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Tue Feb 8 21:00:29 CET 2005 na OS Linux 2.4.22