[linux] ericsson, usbserial konvertor a linux

Marek Podmaka marki na onee.sk
Středa Únor 9 12:39:58 CET 2005

Hi!

Wednesday, February 9, 2005, 9:58:21, pecko na pecko.sk wrote:

p> nastavuje aj prenosovu ryxlost, paritu, dlzku slova, stopbit, flow
p> control a kopec inyx kravin. a prave preto som z toho mimo, ako by
p> som mal ten port nastavit, aby sa komunikacia rozbehla. napr. zo
p> seriovej mysi sa mi nedalo citat, az kym gpm nenastavil nalezitosti
p> na porte.

  Hmm no mne ericsson t65 (vlastny seriovy kabel) fical v pohode na
  115200bps, 8N1. Aj vo win aj v linuxe.

--
 bYE, Marki
... Stante sa pre niekoho potrebnym, ale nikomu nestazujte zivot. EMERSON