[linux] Mierne OT - dlhe : Mozilla a Socialna poistovna

Peter konfery na lentus.sk
Pátek Únor 11 19:34:22 CET 2005

Michal Toth wrote:
> iba poznamka k tomu ze sa ten formular musi vyplnat elektronicky
>
> pravda je, ze nemusi - je to optional - avsak k ziskaniu opravnenia na
> podavanie toho vykazu cez net je potrebne neskutocne mnozstvo picovin
> typu vypis z registra trestov, zivnostensky list, ze sa mi to cele
> znechutilo, pretoze ziskanim opravnenia zabijem viac casu ako za rok
> kazdomesacnym zajdenim na socialnu poistovnu osobne a bachnutim im toho
> formulara do okienka.
> 150k uradnikov v bruseli je vysmech zdravemu rozumu

CUT

Dobry vecer / ahoj.
1. top posting :-)
2.
 > neskutocne mnozstvo picovin
radsej <>vin, resp. kravin, nech:
A) nie su "linuxaci" znami ako vulgarni teenageri s roztrhanymi rifliami
B) archiv ...
C) v porovnani s inymi vecami tento postup nie je az taky otrasny -
nasa/EU statna sprava robi aj ine hluposti a doslova dementnosti

3.
Nebudem sa hadat, ale pre 20+ zamestnancov je to AFAIK *povinne*, nie
optional.

Ostatnym sry za OTcko :)

Peter
http://www.lentus.sk