[linux] OT: linux.sk presmerovany na linuxos.sk? - par prihod z natacanie

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Pátek Únor 11 19:51:46 CET 2005

Ahojte, mile damy a mili pani!

(Nadpis teda chcel povedat ze sa nemusite povazovat za linuxakov,
staci ze ste na tomto liste.)

Divne veci sa deju v poslednej dobe. Mame tu (aspon zda sa)
vela sikovnych ludi, ktori vedia dost dobre okomentovat
kusy mailov, a najma tie kusy, ked si nejaky dobromyselny
clovek prizna, ze robil chybu a ze sa to naucil uz lepsie.
Ten clovek nerobil migraciu servera linux.sk pre seba.
Aspon si to nemyslim. Nemyslim ze je taky sadomasochista,
aby sa vytesoval z toho, ze sam pre seba premigroval server.
Ten clovek videl, ze akosi sa v kruhovom okoli 420km nenachadza
nikto, kto by mal cas/chut/zaujem/<dopln_oblubene_slovo_vy-
jadrujuce_dobru_volu> nieco realne spravit so serverom linux.sk.
Nejdem zbytocne vela kecat, toho cloveka sice osobne poznam,
ale nemusim Vam vykladat jeho zdrojak, mam pravdu?

Neodsudzujem napriek tomu ani Futureho, iked to asi vazne
trosicku prehnal.

Momentalne ma pod palcom server sklug.sk/linux.sk fyzicky
(teda ked stukne tlacitkom tak prestanu fungovat pingy :)
WWW a myslim si ze mu patri velka vdaka za to ze sa o to
napriek mnohym povinnostiam stara (zas mam namysli fyzicke
staranie). Na doplnenie Georgiho vykladu spomeniem ze posledne
vypadky serverov sklug.sk/linux.sk boli sposobene tym, ze
bol dosahany swapak a WWWcko to vcera migroval na inu masinu.
Zjavne sa mu to podarilo kedze to bezi. Diki Ti.

Ked ide o nefyzickych spravcov serverov sklug/linux.sk tak
heslo na roota mam napriklad aj ja. Sice som ho ani velmi
zatial nemal moznost pouzit na dobre ucely, kludne sa mi zato
ze ho mam pokuste zotnut hlavu ak to uvazite za vhodne.

Vkuse sa kecia o dakej komunite. Je to dost blbe. Pamatate si
niekto z detskych cias centrum volneho casu? To nieje SVAZARM,
ktory bol v samotnom programe strany. Je to skor dobra vola
ludi odovzdat nieco aj tym okolo seba (vo forme roznych zaujmovych
kruzkov). Ak si niekto nahovara, ze linux.sk a SKLUG su veci
pevne dane, ktore musia zabezpecovat garanciu nejakych zakladnych
sluzieb anonymnej mase, tak je IMHO naomyle.

Na tom ze Future a mnoho dalsich casom odisli podlamna nieje
nic zle. Za ten cas co sa na scene pohybovali, porobili mnoho
dobrych veci. Musia vsak brat do uvahy prave to, ze ked oni
odisli, tak sa do roboty musia (chcu) pustit mladsi, plni
idealov a vymyslov, na druhej strane vsak tiez casto bez
skusenosti a s tym suvisejucimi znalostami. A na tom tiez
nieje (IMHO) nic zle, pretoze ja som sa tiez vsetko naucil
az vtedy, ked som to zacal robit.

Povazujem sa za clena tej mladsej casti linuxovej populacie.
Vyrastal som na clankoch Jurka Bednara a Peta Palucha. Velky
dik Vam za to! Urcite som v urcitych veciach sproste decko
ak sa so mnou zacne porovnavat nejaky 48 rocny UNIXovy guru.
No a co? Nehanbim sa za to. A ked sa tu bude rozpravat takymto
tonom po ludich, ktori sa snazia nieco robit, tak hadam urobim
iny mailinglist. Proste fork. Nevravim ze to bude dobre.
Nemam rad ked sa ludia hadaju a uz vobec nie taki ludia,
ktori by jeden druhemu mohli nieco priniest.

Tak teda hor' sa v marci do Banskej Bystrice!!! :-)

Sorry za dlhy mail. Maly detsky skaut si vylial svoje
srdiecko.

   Vela zdaru vsetkym!
   Trpezlivost vseveducim!
   Chut do ucenia zacinajucim!
     S pozdravom
    skaderukaskadenoha, JaSan.

(ej ale uz vela kecam :)
BTW> Niesom v ziadne sekte, to teda nie... ;-)

PS: Dufam ze ste ideu pochopili. Netvrdim ze viem
    pisat maily s myslienkou ukrytou v headeri.

PPS: Future, mame daku roadmapu? ze co ma SKLUG robit?
     ono by sa mozno lahsie splnali Tvoje predpoklady
     keby sme (my mladi) vedeli co sa od nas ocakava.
     Len v dobrom.

PPPS: Opovazite sa niekto vdaka tomuto mailu urazit alebo
      nahnevat, tak este neviem co... ;-)
      Teda, nerobte to.