[linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Sobota Únor 12 10:26:42 CET 2005

Napadlo niekoho spravit online peticiu za maximalnu dostupnost verejnych
webovych sluzieb a dodrziavanie standardov? Uvazujem o tom, ze ked sa toho
nikto nechyti ze by som to skusil spravit aj sam, poradi niekto ci sa to da
elektronicky a ake to musi mat nalezitosti? Nie som v SKLUGu.

Aj ked by sme nazbierali len 100 podpisov, nech mame nejaku jasnu poziadavku o
ktorej sa da diskutovat, co poviete na toto:

Žiadame všetky verejné inštitúcie o zabezpečenie maximálnej dostupnosti
elektronických služieb na internete. Ide nám o plnohodnotné sprístupnenie
občanom so zrakovým, pohybovým a iným postihnutím.
Ďalej žiadame, aby používanie služieb nebolo viazané na žiadny konkrétny
klientsky softvér (ako napríklad MS Windows + Internet Explorer), ale na
existujúce štandardy konzorcia W3C.

Myslim ze keby sa pridali aj zrakovo postihnuti ze to by zavazilo.

Juraj