[linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Sobota Únor 12 10:49:31 CET 2005

Dňa Sobota 12 Február 2005 10:26 dopoludnia Juraj Variny napísal:
> Napadlo niekoho spravit online peticiu za maximalnu dostupnost verejnych
> webovych sluzieb a dodrziavanie standardov? Uvazujem o tom, ze ked sa
> toho nikto nechyti ze by som to skusil spravit aj sam, poradi niekto ci
> sa to da elektronicky a ake to musi mat nalezitosti? Nie som v SKLUGu.
>
> Aj ked by sme nazbierali len 100 podpisov, nech mame nejaku jasnu
> poziadavku o ktorej sa da diskutovat, co poviete na toto:
>
> Žiadame všetky verejné inštitúcie o zabezpečenie maximálnej dostupnosti
> elektronických služieb na internete. Ide nám o plnohodnotné sprístupnenie
> [...]

Paci sa mi to. Pridam sa. Mozno by vsak bola dobra aj nejaka jednoducha web
stranka s nejakym vystiznym nazvom (nic ma ale nenapada), kde by boli tieto
stranky vymenovane.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian