[linux] Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Sobota Únor 12 10:50:32 CET 2005

On Sat, Feb 12, 2005 at 10:46:03AM +0100, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Sobota 12 Február 2005 10:05 dopoludnia andrej misovic napísal:

> Myslim, ze tu by nemalo byt "nemenovana" ale konkretne meno fakulty.
> Publicita je potrebna, len tak sa da poukazat na nizku uroven myslenia ludi,
> ktori to presadzuju.

Heh, no jednu ktora tomuto kriteriu plne vyhovuje mozem menovat:
  Prirotovedecka fakulta UPJS

Zaujimavy je ale tento projekt:
  http://sidenet.ddo.jp/winetips/config.html

S jeho pomocou bezi IE celkom pekne pod Linuxom (aj ked ma problem
zobrazit prave moju stranku a este zopar dalsich :-)).
Neviem ale, ci sa mi podari do neho nainstalovat javu a podobne
veci potrebne pre chod menovaneho IS.

		SAL