[linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

linux linux na redwood.sk
Sobota Únor 12 11:10:31 CET 2005

> Trocha ta poopravim. Kodovanie nazyvane windows-1250 je vlastne
> kodvanie ANSI CP1250, ktore pochadza z americkych noriem.
> Takze standardnym kodovanim je, ale nie podla medzinarodnych noriem,
> ale podla americkych. :)
>
> 	SAL

takze moja oprava: windows-1250 nie je standardom pre kodavanie
dokumentov v ramci statneho informacenho systemu sr - teda pre akekolvek
dokumenty vytvrene na pocitacoch, ktore boli zakupene za peniaze zo
stat. rozpoctu. :-)

vymennym formatom v ramci statnej spravy je format .rtf.
kontrolna otazka: kolko dokumentov vo formate .doc a .xls najdete na
strankach institucii statnej spravy?

ondro