[linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

linux linux na redwood.sk
Sobota Únor 12 12:15:18 CET 2005

Lubor Kacian wrote:
> Dňa Sobota 12 Február 2005 11:10 dopoludnia linux napísal:

> A skus v OO 1.3 otvorit nejake rtf-ko, vypustene z MS Wordu. Uvidis prazdnu
> obrazovku. Aj tu nas bota tlaci.

skusil som, jednoduche subor nejake odrazky, boldy, tabulka, vytvorene v
ms word, ulozene ako .rtf, open office 1.1.2 pre windows otvoril v poriadku.
mam otazku, .rtf nie uzatovoreny format, vsak?

ondro