RTF MS-DOS *was* Re: [linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Peter konfery na lentus.sk
Sobota Únor 12 13:32:16 CET 2005

linux wrote:

> skusil som, jednoduche subor nejake odrazky, boldy, tabulka, vytvorene v
> ms word, ulozene ako .rtf, open office 1.1.2 pre windows otvoril v
> poriadku.
> mam otazku, .rtf nie uzatovoreny format, vsak?

K tym Vasim RTFkam:
1. MS-DOS RTF (export/save as  dokument.rtf) nie je RTF! (rich text
format)[kdesi som to cital aj s argumentami - a myslim, ze to bolo v
CZ/SK jazyku]
2. OOo perfektne podporuje (skutocne!) RTF.
3. OOo obstojne pracuje s MS-RTF, avsak viac mu vyhovuje MS-DOC.
4. OOo 2.x (okrem ineho ako rychlost (+ min.30%), vzhlad, f-cie) bude
vyrazne lepsie imp/exp MS-DOC/XLS/PPT.

5. Existuje zakon v SR (platny 2+ roky), ktory hovori, ze na webe sa
maju (musia?) pouzivat RTF. Viac info nemam.
http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/jaspiw_mini_fr0.htm
http://www.zbierka.sk/

Bye

***
Peter
http://www.lentus.sk

Dodrziavajte Netiquette a TOP-Posting. Dakujem.
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/usenet/brox.html
http://www.caliburn.nl/topposting.html
http://www.faqs.org/rfcs/rfc1855.html