[linux] Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

sverre sverre.th na gmail.com
Sobota Únor 12 16:30:40 CET 2005

andrej misovic wrote:

> ok, myslim, ze aj tak by to po nasadeni vyslo najavo:) >
> fakulta hospodarskej informatiky, EUBA
>
> este som to nevidel za behu, ale obavam sa,
> ze to bolo viac naklikane ako napisane,
> takze to moc kompaktibilne nebude,
> ale urcite sa zasadim na kolegiu za zmeny/upravy..
>
> takze tak..
>
>         andrej

niektore veci uz budu pravdepodobne neaktualne (2002), ale aj tak:

 From fhiadmin@********** Wed Oct  9 12:44:22 2002
From: "fhiadmin" <fhiadmin@**********>
To: <**********>
Subject: Re: M$-only browsery na fhi.euba.sk
Date: Wed, 9 Oct 2002 10:03:57 +0200

Dobry den,
 aj ked takych studentov je iste viac ako 20, tento projekt vznikol (a stale
tak funguje) ako praca dobrovolnikov. Kedze ich pocet a casove moznosti su
obmedzene (a pracuju ZADARMO) a dalsi zaujemcovia o spolupracu sa ozyvaju
iba zriedkavo, najma kvoli podpore XML v case vzniku a rozsirenosti
platformy boli stranky Zony studentov vytvorene pre MSIE. Zona studentov je
primarne intranet. A tak bola aj navrhnuta. To, ze funguje ako internet je v
podstate vedlajsi efekt. Na pocitacoch fakulty standardne nie je ani moznost
vyskusania/otestovania inych prehliadacov. Chcel by som upozornit, ze ide
'iba' o stranky Zony studentov, ostatne stranky fakulty je mozne
plnohodnotne prehliadat aj inymi prehliadacmi. Samozrejme, ak sa najdu
zaujemcovia o spolupracu, su vitani.

Ak mate zaujem o spolupracu (a vedeli by ste pre Mozillu vytvorit napr. taku
stranku/okno, ako su Informacie k hodine (dostupne po kliknuti na polozku
Vasho rozvrhu) s rozbalovacou stromovou strukturou Materialy a odkazy k
hodine), ozvite sa.

Ak uvediete svoje meno a priezvisko, ani mne nebude robit problem predstavit
sa,
 fhiadmin