[linux] Preklad rfc1855 a top vs. bottom posting...

Marcel Telka marcel na telka.sk
Sobota Únor 12 19:14:46 CET 2005

On Fri, Feb 11, 2005 at 12:43:34AM +0100, Tomas Tudja wrote:
> Zdravim,
>
> Urobil som preklady rfc1855 a dokumentu
> 'Bottom vs. top posting and quotation style on Usenet'.
> Mozete ich najst na http://hysteria.sk/catcher/docs/.
> Preklady boli uskutocnene dost narychlo, pomozte mi
> prosim s opravou chyb.

Preklady vítam. Škoda, že nie sú napísané aj s diakritikou.

Pár pripomienok, preklepov a návrhov na zmeny:
1. uzivatel -> používateľ
2. osobamy -> osobami
3. Na servery -> Na serveri
4. kultorneho -> kulturneho
5. slovakovy -> slovakovi
6. prijimatelovy -> prijimatelovi
7. autorovy -> autorovi
8. Niektory pouzivatelia -> Niektori pouzivatelia
9. Nepisany ale -> Nepisany, ale
10. niektory ludia -> niektori ludia
11. vseobecnymy zasadamy -> vseobecnymi zasadami
12. s e-mailovej komunikacie -> z e-mailovej komunikacie
13. 'newsgroup' by sa mohlo prelozit ako 'diskusna skupina'
14. archyvuju -> archivuju
15. niesu -> nie su
16. oroginalnej -> originalnej
17. Automaticke potvrdenie o prijati e-mailu mozu niektory ->
    Automaticke potvrdenie o prijati e-mailu mozu niektori
18. ososbe -> osobe
19. pohlad ako mi -> pohlad ako my
20. donich -> do nich
21. radsej nane odkazte -> radsej na ne odkazte
22. odhlasti -> odhlasit
23. 'veskeru' nie je slovenske slovo
24. na vasom servery -> na vasom serveri
25. v kapitole 3.2.1 je asi prvy odstavec zbytocny (druhy obsahuje
    skoro to iste)
26. platia zanu ucty -> platia za nu ucty
27. konfiguracia vasho software -> konfiguracia vasho softveru
28. Ftp serveri -> Ftp servery
29. nachadzaju na servery -> nachadzaju na serveri
30. so vzdialenym systemom, a ziadate -> so vzdialenym systemom a ziadate
31. Nieje -> Nie je
32. klientu je neakceptovatelne -> klienta je neakceptovatelne.
33. len na jednom kliente -> len na jednom klientovi
34. menej vyspele klienty -> menej vyspelych klientov

35. citatelovy -> citatelovi

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |