[linux] OT? TOP posting a konfera rules

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Únor 12 15:01:44 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>konkretne? videl som spominane pravidlo, preposlat povodny mail ako
>attachment nemodifikovany, aby sa ludia vyhli dezinterpretaciam.
>(teda...aspon ciastocne)

Napr.: topposting - aby prijemca mal odpoved hned na zaciatku e-mailu.
Nemenenie prijateho e-mailu (t.j. citacie nie su skracovanie)
Zakaz "inline" odpovedi (t.j. odpoved je vnorena do predchadzajuceho -
emailu)- ak je do diskusie zapojenych vela ludi, straca sa prehlad, kto,
co, kedy a v akych suvislostiach povedal.
Zaroven su preferovane html e-maily, aby bolo mozne zvyraznovanie
(farba, bold) textu, tak ako su ludia nato zvyknuty z textovych editorov...

Zd.