[linux] EDGE modem ZADACOM

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Neděle Únor 13 19:41:52 CET 2005

Super, vdaka ... urcite to pomoze, az na to, ze PPPD nastvuje premenne DNS1 a
DNS2, ktore vies v skripte pouzit a tak ten script je mozne pouzit aj na ine
pripojenia ;) a vzdy mi spravne nastavi DNSka ;)

Ale to nie je problem ....
...stale to neriesi moj povodny problem ;)

To znamena, ze konectivita stuhne !!!!
Vsimam si to hlavne pri vacsom zatazeni SSH, ICQ, ...

V logoch nic nie je, pakety sa snazia odist, modem blika s TX ale nic
neprichadza ;(
tcpdump to len potvrdzuje ...

Marek.

Dňa Ne 13. Február 2005 00:17 Lubomir Host napísal: