[linux] EDGE modem ZADACOM

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Neděle Únor 13 22:07:39 CET 2005

> A balik resolvconf poznas? ;-)
OK. A ked mam inu siet normalne s inou default gw ?
Aky balik mi odporucis na to, aby pri vytoceni automaticky zmenil default
gateway ? :D tak aby som to rucne nemusel mazat pred vytocenim ...

> No, v tom ti zial neporadim. Mozno to je zle nastavene zle u operatora,
> mozno vypadava signal. Neviem, ci ti to pomoze, ale ja na pripojenie cez
Nie. Lebo z win to ide v pohode ;(
Skusam stale rozne koniguracie ale pozriem a vyskusam aj tvoje ;) Snad nieco
pomoze ... kezby ... :D

Marek