[linux] Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

zyx na stv.sk zyx na stv.sk
Pondělí Únor 14 09:38:08 CET 2005

caute,

pri vsetkych tychto diskusiach o kompatibilite a spolahlivosti a neviem co..
mam vzdy silnejsi a silnejsi pocit, ze je to cele len utopia a je to len
o tom aby sa par geekov vykecalo a ti ludia co to maju v moci sa tym nebudu nikdy
ani zaoberat a uz vobec nie tento problem riesit

na Slovensku predsa nikoho nezaujima verejna mienka, vyber informacnych systemov
pre vacsinu vladnych (mne sa viac paci nazov "verejnych") institucii aj tak prebieha
na zaklade uplne niecoho ineho, nez je kompatibilita, otvorenost, kvalita SW/HW...

ked je eurotelu jedno, ze si nemozu ludia s mozillou dobit kredit cez e-zones (co je pre nich
priama financna strata) tak neviem, preco by verejnej sprave nemohlo byt uplne ukradnute,
ci si moze niekto precitat obsah ich stranok..

jedine od coho si podla mojho nazoru mozme nieco slubovat je tlak EU..

zyx