OT: Re: [linux] Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

zyx na stv.sk zyx na stv.sk
Pondělí Únor 14 10:26:43 CET 2005

Do ET som dokonca posielal opraveny script, skusal som to aj cez kamarata,
ktory v ET pracoval, nic sa nezmenilo, proste ked niekto nechce tak nechce.
Fantomas a dalsi ludia im niekolko krat pisali a volali (nakoniec, vid. archiv listu..), zatial nemam pocit,
ze by to malo nejaku odozvu, zvazujem moznost zaregistrovat si domenu eezones.sk
a zavesit tam opravenu verziu tej stranky... (aj ked pride mi to ako vykrik do tmy)