[linux] EDGE modem ZADACOM

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Únor 14 21:09:42 CET 2005

On Mon, Feb 14, 2005 at 05:04:05PM +0100, Miro Bobovsky wrote:

> nuz optal som sa nemeckych kamosov nech sa na to kuknu znova ale jeden mi pred
> 2 rokmi ked som sa s tym v SK natahoval riekol ze veru v DE na gprs nema take
> velke odozvy ale v pohode aj interaktivna praca.
> S Orange sme to vtedy uzavreli ze problem je aj v tom ze oni sa snazia o
> transparent proxy a kadejake vydumaniny
> (komprimovanie obrazkov, menenie html textu uplne atd ..)

To je presne to, co som pisal v ktoromsi maily minuly tyzden. Chyby vo
WAP proxy Orangu a pod.

Neviem kam to chce Orange dotiahnut (nech sa nehneva za kritiku
a ospravedlnujem sa za OT), ale nech to s tou "security" neprehana. Dnes
ma  vytocilo to, ked som chcel priatelke poslat MMSkou obrazok (ja mam
Eurotel) a jej namiesto MMSky prisla textova SMSka s informaciou, ze jej
obrazok je na tom ich uzasnom (citaj uzasne pomalom)
http://www.orangeportal.sk/mms/ kde som musel natukat nahodne
vygenerovane cislo a nahodne vygenerovane heslo. Fakt super. Bezny
uzivatel urcite pojde na internet do inet kafe a bude tam tukat tie ich
kody, aby si pozrel jeden obrazok. Preco aspon prijimanie MMS nemozu mat
zadara, ked to uz odosielatel zaplatil?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/