[linux] EDGE modem ZADACOM

Úterý Únor 15 08:56:17 CET 2005

On 14.02 17:04, Miro Bobovsky wrote:
> nuz optal som sa nemeckych kamosov nech sa na to kuknu znova ale jeden mi pred
> 2 rokmi ked som sa s tym v SK natahoval riekol ze veru v DE na gprs nema take
> velke odozvy ale v pohode aj interaktivna praca.
> S Orange sme to vtedy uzavreli ze problem je aj v tom ze oni sa snazia o
> transparent proxy a kadejake vydumaniny
> (komprimovanie obrazkov, menenie html textu uplne atd ..)

povedal by som ze GPRS internet nebezi cez WAP GW ale mozem skusit
zistit...

> btw Eurotel prave skusam a ma

EDGE?

> 64 bytes from ... : icmp_seq=4 ttl=64 time=505.8 ms
> Orange ..  nemam prave po ruke ziadnu aktivnu simku

pohybuje sa mi to (s EDGE) okolo 700ms.

> Tak ci onak .. v SK inu moznost nemas takze nech je to v comkolvek treba
> sa s tym len zmierit. Ak sa mi ozvu "testeri" z DE budem vediet viac a
> aktualnejsie .. tamto bolo ozaj davno.

sposob ako funguje GPRS ho predurcuje k pomalym odozvam. Nedavno som si
qoli tomu u ET objednaval HSCSD, ktore su sice spoplatnovane minutovo (ide
o klasicke volania) ale predsa su rychlejsie. Ale teraz to uz neoverim a
ET HSCSD s EDGE nepodporuje.

Nuz a takisto to je o zatazeni siete. ked je pretazena siet, odozvy
klesaju. mam pocit ze Orange sa chysta este masivne upgraadovat siet
(zrejme to uz aj robi) ale este nie je na konci...

Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...