[linux] EDGE modem ZADACOM

Úterý Únor 15 09:04:59 CET 2005

On 14.02 21:09, Lubomir Host wrote:
> Neviem kam to chce Orange dotiahnut (nech sa nehneva za kritiku
> a ospravedlnujem sa za OT), ale nech to s tou "security" neprehana. Dnes
> ma  vytocilo to, ked som chcel priatelke poslat MMSkou obrazok (ja mam
> Eurotel) a jej namiesto MMSky prisla textova SMSka s informaciou, ze jej
> obrazok je na tom ich uzasnom (citaj uzasne pomalom)
> http://www.orangeportal.sk/mms/ kde som musel natukat nahodne
> vygenerovane cislo a nahodne vygenerovane heslo. Fakt super. Bezny
> uzivatel urcite pojde na internet do inet kafe a bude tam tukat tie ich
> [...]

prijimanie MMS je zadara, zadara nie su GPRS data ktore prenesiet aby si
si MMS stiahol z centra. Orange tusim kedysi zistoval kto ma aky mobil, aby
vedel komu moze MMS tlacit a kto musi pozerat MMS na webe. Boli tam nejake
zadrle, co som pocul o MMS je to pekna hlupost, a osobne si tiez myslim ze
e-mail je skratka lepsi. za poslanie mailu na SMTP server neplatis 10Sk.
Microsoft dick is soft to do no harm