[linux] EDGE modem ZADACOM

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Únor 15 11:08:00 CET 2005

Hi!

Tuesday, February 15, 2005, 9:04:59, uhlar na fantomas.sk wrote:

> prijimanie MMS je zadara, zadara nie su GPRS data ktore prenesiet aby si
> si MMS stiahol z centra. Orange tusim kedysi zistoval kto ma aky mobil, aby
> vedel komu moze MMS tlacit a kto musi pozerat MMS na webe. Boli tam nejake
> zadrle, co som pocul o MMS je to pekna hlupost, a osobne si tiez myslim ze
> e-mail je skratka lepsi. za poslanie mailu na SMTP server neplatis 10Sk.

  Mylis sa. Bohuzial. Jedna vec je info ze ci telefon MMS podporuje a
  druha vec je, ze musis si platit nejaku sluzbu Obrazove spravy ci
  jak sa to vola a v tom mas prijimanie MMS a tusim 2 alebo 3 poslania
  MMS zadarmo. Takze naozaj to je hlupost, ze nemozes poslat MMS
  niekomu kto ma sice na to telefon, ale neplati si blbych 19Sk
  mesacne. Som chcel raz mame poslat nejake lepsie pozadie na novy
  mobil a tiez jej prisla len SMSka ze si to ma pozriet na webe :)
  V ET je prijimanie MMS zadara, v OR nie.

  Co sa tyka emailu tak mas pravdu. Jedina nevyhoda je, ze vacsina
  mobilov nedokaze posielat emaily s prilohami. Teda dokazu to len tie
  co maju symbian alebo windows, kedze java aplikacie (midlety) nemaju
  pristup k suborom v telefone. Takze ak chcem niekomu poslat fotku z
  mobilu, musim mu ju poslat ako MMS na email (a samozrejme zaplatit).

--
 bYE, Marki
... Hoci ludia nevedia, co je dobro, maju ho v sebe. KONFUCIUS