[linux] Re: Peticia za dostupnost verejnych sluzieb

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Únor 15 12:48:53 CET 2005

Mozno by sme mali/mohli pomoct Unii nevidiacich a slabozrakych
Slovenska. http://www.blindfriendly.sk/ . Ked som sa k tomuto dostal pred
par tyzdnami, mali tam vela veci nedokoncenych, ale prave som tam nasiel
napr. metodicky navod pre tvorcov webu.

V jednote je sila, preto odporucam spojit svoje usilie. Minimalne
verejne institucie by nemali ignorovat poziadavky zo strany
slabozrakych. Co vy na to?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/