[linux] EDGE modem ZADACOM

Úterý Únor 15 14:54:45 CET 2005

On 15.02 11:00, Marek Podmaka wrote:
> samozrejme. wap gw sluzi na komprimaciu (resp. transformaciu z
> textovej do uspornejsej binarnej podoby) wap stranok (teda xml).

Medzitym som bol na obed s kolegami z orange a povedali mi to, co som
tipoval: naozaj to nema nic spolocne. Bbo sa zrejme dovolal niekomu kto
prd pochopil a tak ho odbil poznamkou o wap kompresii...

>   To, co orange robi pri GPRS internete, je asi nejaka transparentna
>   proxy, ktora optimalizuje obrazky a tym padom meni aj samotne
>   stranky a v nich URL obrazkov na nejake http://10.0.nieco. Pri prvej
>   nacitanej stranke by Ti mal vyskocit pop-up (ale vacsine ludi asi
>   nevyskoci, lebo sa ten pop-up tvari akoby bol zo stranky ktoru
>   napises ako prvu a skoro nikto uz nema povolene pop-upy pre vsetky
>   stranky). No a tam sa da nastavit uroven kompresie tych obrazkov.

Prave som si to overil. Standardne je "optimalizacia" vypnuta, a
rewritovat zacne, az ked si niekto nejaku "optimalizaciu" zapne.

Vypnut si to mozes na http://2.2.2.2/

>   ET podporuje aj HSCSD aj EDGE. O tom ze by EDGE existovalo aj pre
>   vytacane spojenia neviem, ale je to mozne.

existuje, vola sa to EHSCSD a ET to na stranke popisuje. Akurat to
nepovolil (a ani to na tej stranke netvrdil), povolil len EGPRS, co
znamena GPRS s EDGE.

...bud som sa blbo vyjadril alebo niekto nechape vyznam pisaneho textu.
"HSCSD s EDGE" znamena kombinaciu tychto dvoch veci, vsak?

LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors