[linux] OT: legislativa a publikovanie informacii

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Únor 16 13:56:40 CET 2005

nasleduju informacie pre aktivistov okolo peticie za dostupnost
verejnych sluzieb

mozno by sa zislo vytvorit uz aj osobitny mailinglist ohladom tohto, aby
tu nebolo viac OT-cok ako normalnych prispevkov