[linux] IMAP

Malosek Pavol, Ing. malo na palma.sk
Čtvrtek Únor 17 00:10:58 CET 2005

zdar
pozi sa do poslednej 'zalozky' v nastaveni postoveho uctu v outlook
expresse - IMAP. tam sa nastavuju nazvy prislusnych priecinkov ktore
kontroluje resp. vyraba na servery. Treba mat nastavene pre root
folder
path 'Inbox' a ostatne su na tebe. anglicky outlook tam ma potom 'Sent
Items' a 'Drafts'. sk verzia to ma poslovencene potom to tak aj na servery
vyzera.
uvedene plati pre courier-imap

zdar