[linux] digi

Blaskovic dataalb na pobox.sk
Středa Únor 16 19:29:16 CET 2005

Doteraz som používal len windows xp, teraz si pripravujem novú
pracovnú stanicu, na ktorej by som nechcel windows vobec inštalovať,
chcel by som prejsť na linux ( mám už objednaný Linux SUSE prof...).
Chcem preto vediet, ako bežia aplikácie Cad a Cam ( napr. AUTOCAD,
CATIA V5R7, SURFCAM, UNIGRAFIK, EDGECAM, ),
pokial mám inštalačku s príponou *.exe , tak isto aj programovacie
stanice ( napr: od HEIDENHAIN alebo SIEMENS ), ktoré síce bežia pod
dosom, ale inštalačka je takisto s príponou *.exe , čo je pre
windows, ako to prekonvertovať na linux, alebo je k tomu treba nová
inštalačka priamo od predajcu prisposobenú na linix?
A ešte by som chcel vedieť, aké prípony sú pre inštalačky v linuxe?

Vsetko o SuperStar
http://superstar.atlas.sk