[linux] Grafika a Debian

Marek Soha konfery na snet.sk
Pátek Únor 18 09:54:20 CET 2005

Tak znova ahoj.

Co keby si pridal aspon zakladne informacie (druh Xserveru,graficku
kartu) lebo samozrejme taketo konanie xserveru nebolo sposobene
monitorom,ale grafickou kartou alebo mysou :)

Vopred dik ;)

Dufam ze si na ten Debian nepresiel kvoli neuspechu s Fedorou....

JuroP, dňa 15. februára 2005 o 23:12:18 ste napísali:

-> Dobry den, rozhodol som sa instalovat Debian,  mam uz nejake
-> skusenosti s linuxom. Zohnal som si komplet distribuciu 7CD + 2
-> upgrade.
-> Komplet instalacia prebehla ok, ale moje nastavenie  monitora
-> pri instalacii frekvencii bolo po restarte odvdacene hlaskou
-> "Nemozno  spustit xwindow" a spusti sa prikazovy riadok. Je nejaky
-> nastroj v prikazovom  riadku ktorym sa daju znova nastavit
-> parametre pre monitor?
->
-> Za odpoved dakujem

---------------=[**]=-----------------