[linux] ericsson, usbserial konvertor a linux

pecko pecko na pecko.sk
Neděle Únor 20 20:11:48 CET 2005

problem sa javi byt neriesitelny s jadrom, na ktorom momentalne ficim.
(2.4.22). uspesne sa mi to podarilo az s knoppixom 3.7, ale aj to len s
2.6.x jadrom. presne cislo si nepamatam. s tym druhym jadrom (2.4.x) to
tiez neslo.

v este lepsej pohode mi to fungovalo (ale len v spolupraci s minicom.
gammu bez debaty mrtve...) vo freebsd-5.3. uz len vyrobit nejaku naozaj
funkcnu aplikaciu...

tak vdaka za dobre rady;-)

Dňa Ut 8. Február 2005 21:09 pecko napísal:

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Sun Feb 20 20:06:32 CET 2005 na OS Linux 2.4.22